A közlemény szerint a hitel 2013 januárjában jár le, törlesztése három év múlva kezdődik, s évente öt egyenlő részletben történik. A hitel a 3 hónapos BUBOR-hoz rögzítetten változó kamatozású.
A Magyar Telekom egyik fontos stratégiai célja, hogy tovább emelkedjen a szélessávú internet-penetráció, s 2006 végéig 600 ezerre nőjön a szélessávú csatlakozásainak száma. Tavaly, 2005 szeptember végén 280 ezer szélessávú csatlakozása volt a társaságnak.
A Magyar Telekom jelenleg a Standard and Poor’s A–, és a Moody’s Baa1 hosszú távú hitelminősítésével rendelkezik.
Vállalati internetezés - látványos növekedés |
A hazai (legalább 5 főt foglalkoztató) cégek körében az internet-penetráció 79 százalékos volt 2005 szeptemberében, szemben a 2004 szeptemberében mért 73 százalék körüli aránnyal - derül ki a GKI Gazdaságkutató Rt. legfrissebb felméréséből. |