Kínai számítások szerint a nemzetközi játékpiacra kerülő játékok 75 százaléka Kínában készül. Azzal együtt, hogy a kínai játékpiac is óriási, hiszen közel jár a 300 millióhoz az országban élő 14 évesnél fiatalabbak száma.
A kínai ágazati kamara szerint a kínai gyártmányú játékok 60 százaléka közvetlenül az Egyesült Államok piacára kerül. Kuangtung tartomány a kínai játékgyártás fellegvára, innét kerül ki a kínai játékok 60 százaléka.
Az ágazati illetékesek szerint az export azért (is) jelentős, mert jóllehet sok a gyerek Kínában, évente mindegyikükre átlagban 3,6 amerikai dollárnak megfelelő összeget költenek játékvásárlás címén. A fejlett országokban a költési átlag ennek csaknem tízszerese. Máskülönben a kínai játékipar értékének több mint felét szívná fel a kínai piac, azaz 3,75 milliárd dollárnyit.