Több light kólát adnának el

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Magyarországon a light termékek részaránya még nem éri a nyugat-európai szintet, ahol 20 százalék körül mozog. Ezen változtatna a Coca-Cola.

Megváltozott fogyasztói szokásokhoz alkalmazkodva a Coca-Cola Magyarországnál is szeretnék növelni a következő években a light termékek eladását - hangzott el a cég magyar leányvállalatának sajtótájékoztatóján.

Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketing kommunikációs igazgatója elmondta: Magyarországon a light termékek részaránya még nem éri a nyugat-európai szintet, ahol 20 százalék körül mozog.

Karvalics Attila, a cég magyarországi leányvállalatának közkapcsolati és kommunikációs igazgatója elmondta: jelenleg a coca-cola termékskáláján belül 15-18 százalék a light termékek aránya. A kommunikációs igazgató hozzátette: a szénsavas üdítőitalok hazai piacán mintegy 50 százalékot, az alkoholmentes italoknál pedig 22-23 százalékot birtokol a Coca-Cola. Ezzel Magyarországon az amerikai cég magyar leányvállalata piacvezetőnek számít. Magyarországon évente lakosonként mintegy 170 kis üvegnek megfelelő coca-cola terméket fogyasztanak.