A McDonald’s gyorsétterem lánc hétfőtől kapcsolódik be abba a nemzetközi online játékba, amely bárki számára lehetőséget teremt arra, hogy saját arcképével jelenhessen meg az ételek csomagolásán - tájékoztatta a cég a hvg.hu-t. A hétköznapi sztárok több mint 100 ország McDonald’s éttermében hirdetik majd az I’m lovin’ it! szlogent. A szerencsés pályázók arcát nem kevesebb, mint 50 millió ember ismerheti meg világszerte.
A szerepelni vágyó McDonald’s rajongóknak nincs más dolguk, mint a www.mcdglobalcasting.com-ra kattintani, és 100 szó terjedelemben elmondani azt, amit a legjobban szeretnek az életben. Legyen az egy hétköznapi hobbi, extrém sport, szenvedély vagy könnyed kikapcsolódás. A szervezők szándéka, hogy az I’m lovin’it energiája és szellemisége tükröződjön a pályázatokban - fogalmazott a cég képviselője. A szöveg mellé digitális képet kérnek, amely jól illusztrálja a leírtakat. A szervezők mindenféle – a hagyományostól eltérő – ötletet szívesen várnak.
A kampányba a hazai McDonald’s is bekapcsolódik, így a gyorsétterem magyar rajongóinak is az étteremlánc reklámarcai lehetnek. A játékban való részvétel lehetőségét az étteremhálózat április 24. és június 5. között a papírzacskókon népszerűsíti.
„Reméljük, Magyarországról is sok érdekes és izgalmas történet érkezik majd a pályázatra. Örülnénk, ha a kampány segítségével egy magyar vendégünk fényképe is bejárhatná a világot” – mondta James Woodbridge, a magyar McDonald’s marketing és kommunikációs igazgatója.
A játék június 5-ig tart, a szervezők eddig várják a személyes beszámolókat. A beérkezett fotók, és történetek alapján a McDonald’s 25 győztest hirdet ki, akik nyáron Londonba repülnek, ahol már igazi sztárként pózolnak majd a profi fotósok előtt. A kiválasztott „sztárokat” ábrázoló csomagolások 2007-ben jelennek meg a McDonald’s éttermeiben.