A Google és az eBay násza a hirdetési fronton

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A világ vezető netes keresőprogramját üzemeltető vállalkozás, az amerikai Google megállapodást kötött a világ vezető online értékesítő vállalkozásával, az eBay-jel. Az előbbi szállítja kizárólagos jelleggel az utóbbinak a hirdetési anyagokat, illetve közös hirdetési ajánlatokat dolgoznak ki.

A megállapodás az Egyesült Államokon kívüli reklámokra vonatkozik, ugyanis az eBay már kötött egy hasonló megállapodást a Google konkurens Yahoo vállalkozással, de az viszont kizárólag az Egyesült Államok-beli hirdetési tevékenységre vonatkozik.
 
A Google kínál majd az eBay-nek olyan lehetőséget (a click-to-call-t), amelynek segítségével az aukciós portálon vásárolni kívánók a Google  Talk és Skype szolgáltatáson keresztül a hirdetési képből magával a hirdető kereskedőkkel léphetnek közvetlen kapcsolatba. Más kérdés, hogy ezért a hívásért a Google-nak fizetnie kell majd legalább 2, de esetleg 10 dollárnál nagyobb összeget is.