Kudarcok Múzeuma
Szellem 5 × 1 perc

Kudarcok Múzeuma

Rejuvenique Álarcoskár
az üzleti életben a bukás is szerves része a
fejlődésnek

Belphégor, a Louvre fantomja? Vagy Hannibal Lecter, az emberevő rémfilmhős? Korántsem: a maszkot szépségápolónak szánta gyártója az 1990-es években, Rejuvenique márkanéven. A belső oldalán elektromos érintkezők sorakoznak: enyhe áramütésekkel ezek stimulálták volna az arcbőrt. Az eljárásnak, krémmel párosulva, olyannyira meg kellett volna szépítenie a kuncsaftokat, mint a termék csomagolásán látható Linda Evans filmszínésznő. A halva született ötlet egyike azoknak, amelyek elgondolkoztathatják a Kudarcok Múzeumának látogatóit. Az új svédországi intézményt egy ott élő amerikai szervezetpszichológus, Samuel West alapította. Célja annak bemutatása, hogy az üzleti életben a bukás is szerves része a fejlődésnek. Állítása szerint manapság sokkal több a kudarc, mint korábban, de tanulni lehet belőlük, és ezek kisebb és elviselhetőbb bukások, mint amikor még egzisztenck mentek tönkre üzleti melléfogások miatt.