Alkoholos befolyás
Gazdaság Őrült vállalkozás

Alkoholos befolyás

„Egy weboldalnak olyan egyszerűnek kell lennie, hogy akár részegen is könnyen el lehessen igazodni rajta. Ezt a fejlesztők nem tesztelik. Én megteszem” – így hirdeti szolgáltatását az amerikai Richard Littauer, a The User Is Drunk (magyarul: A felhasználó részeg) elnevezésű vállalkozás ötletgazdája. A csaknem két éve indult szolgáltatás lényege, hogy Richard erősen leissza magát, s úgy nézi végig felhasználói szemmel az adott weboldalt, annak minden egyes funkcját kipróbálva. Persze a munka közben is végig alkoholizál. A tesztről filmfelvételt készít, az elejétől a végéig, minden egyes kattintást rögzítve – e nélkül ugyanis ki tudja, mire emlékezne a munkafolyamatból és a véleményéből. Mindezért 250 dollárt kér a honlaptulajdonosoktól, s mivel a saját weboldala tanúsága szerint eddig összesen 46 szájtot próbált ki, legalább 3 mill forintnyi jövedelmet hozott neki a másodállása – szó szerint szórakozva.