Marketingosztály

Jól kifőzték
Megalakult a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) ügynöksége, holott két évvel ezelőtt éppen azért hozták létre az MTÜ-t, hogy minden feladat, különösképpen pedig a kommunikáció egy kézben legyen. Igaz, a szálak így is egy kézben: az Orbán családnál futnak össze. Május 23-án az állami vagyonkezelő 150 millió forintos juttatásával bejegyezték a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség Nonprofit Kft.-t, amelynek legfőbb feladata a turisztikai marketing összehangolása, az imázskiadványok elkészítése. Az újabb állami céget a 32 éves Osváth Eszter vezeti, aki előzőleg a közszolgálati médiának egy olyan pozíciójában ült, amelyet előtte és utána is Kálomista Zsuzsanna foglalt el. Kálomista neve onnan ismerős, hogy Orbán Viktor kormányfő lelkes támogatójának, Kálomista Gábor producernek a felesége. Osváth Eszter azonban nemcsak az új ügynökség irányítója, hanem annak a Frank Digital kommunikációs tanácsadó cégnek is a tulajdonosa, amely lépten-nyomon a Matolcsy család tagjaival kerül kapcsolatba.