Kilósboltok, luxusturik:
van, akit a vadászszenvedély hajt
minden hetedik vásárló 5–10 ezer forintot is képes elkölteni a turikban egy hónap alattNem csak a budapesti Nagykörúton nyitnak boltokat újabban különféle használtruha-kereskedő cégek, a second hand üzletág elkezdte „kóstolgatni” a belső kerületi bevásárlóközpontokat is. Az egyik ilyen profilú hazai társaság, a szatmári Tiszakanyárról startolt Háda-üzletlánc logója (az újrahasznosításra utaló két görbe nyíl) számos nemzetközi márka társaságában felfedezhető például a Corvin Pláza többemeletes üveghomlokzatán is. Mindez igazolni látszik azt a vélekedést, hogy a használtruha-butikok, turkálók kínálata nemritkán a kedvező anyagi helyzetű rétegeket is foglalkoztatja. Egy tavalyi piaci vizsgálat most publikált összefoglaló jelentéséből (az elemzést a Területi Statisztika című folyóirat közli legutóbbi számában) pedig az is kiderül, hogy jó néhányan kifejezetten büszkék a second hand üzletekben felszedett holmikra.