Elsőként szólt a televízió manipulatív hatalmáról, a média elaljasulásáról a Network, Sidney Lumet 1976-ban készült, négyszeres Oscar-díjas, a magyar mozikban Hálózat címmel játszott filmje. Egy fiktív tévétársaság vezetői a nézettségért a leggátlástalanabb eszközöktől sem riadnak vissza, miközben a valóság helyett csupán annak illúzióját közvetítik. Amikor huszonöt év után, az alacsony nézettség miatt a csatorna megválik az esti híradó bemondójától, ő végső kétségbeesésében közli, hogy élő adásban öngyilkos lesz. A minden ízében kortárs, elszomorítóan aktuális filmből Lee Hall brit drámaíró készítette, 2017-ben a West Enden, 2018-ban a Broadwayn bemutatott színházi adaptációt a világon harmadikként a Centrál Színház állította most színre. „Kurva dühös vagyok, nem tűröm tovább” – lázítja a tévénézők millióit Howard Beale (Alföldi Róbert), a kirúgott híradósból lett modern kori próféta, hogy rávegye őket, keljenek fel kényelmes foteljükből, és ne hagyják magukat tovább manipulálni. Az eredetileg az 1970-es évek Amerikájában, Gerald Ford elnöksége alatt játszódó szatíra minden keserűsége, dühe, fájdalma kísértetiesen rímel a mai magyar virtuális valóságra is, a közszolgálatinak csúfolt állami médiumok folyamatos hazugságaira, torzításaira. Beale magányos ámokfutását barátja, a tévétársaság generációváltásának szintén áldozatául esett Max Schumacher (László Zsolt) és a kíméletlen karrierista producer, Diana (Martinovics Dorina) kíséri. Puskás Tamás dinamikus rendezése, Gothár Márton látványos, XXI. századi mozgóképes világa, Alföldi–László–Martinovics színészi mesterhármasa, Bodrogi Gyula videóbejelentkezése kapitalista keresztapaként a színházi évad egyik legfontosabb előadását sejteti.