Élelmiszeripari termékekkel lép piacra a Mol. Egy hónapja egy energiaitalnak, a napokban pedig Crunch & Go! néven különböző rágcsálnivalók márkájának kért védjegyoltalmat. A vállalat és elnök-vezérigazgatója, Hernádi Zsolt már többször nyilvánvalóvá tette, hogy az üzemanyag-értékesítsen túl az olajtársaság egyéb termékeket is akar árusítani a benzinkútjain. Bár a magyar- és horvátországi üzemanyagár-korlátozások némileg visszafogták az úgynevezett fogyasztói szolgáltatásokból származó bevételek növekedését, 2021-ben 19 százalékos gyarapodást értek el ebben a szektorban. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy nagyobb mértékben és nagyobb haszonnal adtak el nem üzemanyag típusú termékeket, valamint hogy időközben 114 új Fresh Corner boltot nyitottak meg. Így nem meglepő, hogy a jövedelmező élelmiszer-árusítást saját márkás termékekkel egészítené ki a Mol.