Drága és felesleges a Budapest Airport visszaállamosítása, ám bármikor megléphető – véli Bognár András, az ICF légügyi szakértője. Új Malév aligha lesz, külön ferihegyi vasútra nincs szükség, a repülés pedig egyre többe kerül az átlag magyarnak.
Bognár András magyaráz. A magyar egy kicsi, árérzékeny, alacsony árakkal működő piac
Veres Viktor
Erről szól még a cikk:
AKKUNAGYHATALOM
REJTETT DIMENZIÓK
VICC VAGY PUCCS?
FORINTÁRFOLYAM
A BÓVLI HATÁRÁN
INFLÁCIÓS HULLÁM
BUDAPEST AIRPORT
ÁLLAMOSÍTÁS
FAPADOS ÁLMOK
BognárAndrás
A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett 2000-ben, 2003–2006 között a Malévnál dolgozott, 2006 óta az amerikai székhelyű, globális ICF Aviation tanácsadója. Légitársaságokkal, repülőterekkel, karbantartó cégekkel és földi kiszolgálókkal foglalkozik, elsősorban gazdasági témákban nyújt tanácsot.