Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Az író, az egyetemi oktatóból lett menedzsment-tanácsadó azt mutatja meg, mi különbözteti meg a jó cégeket a kiválóktól.
Az író, az egyetemi oktatóból lett menedzsment-tanácsadó azt mutatja meg, mi különbözteti meg a jó cégeket a kiválóktól. A sikerességhez vezető utat egy 21 fős kutatócsoport ötéves munkájára alapozva jelöli ki, 1435 cég vizsgálatára építve. Mivel a kiválóságot legalább 15 éves rendkívüli gazdasági teljesítménnyel azonosították, a vizsgálat jórészt a nyolcvanas-kilencvenes évek amerikai adataira épül, azonban következtetéseit a szerző időtlennek ítéli. Így megtudjuk, hogy általában a belső nevelésű vezetők viszik sikerre a céget, s nem általában az ember, hanem a megfelelő ember a legnagyobb érték egy cégnél. Fizetéssel díjazni, nem ösztönözni kell, a vezetői karizma hátrány is lehet, s a motiválás helyett a demotiváció elkerülésére kell koncentrálni. (VG)
Jim Collins: Jóból kiváló. A tartós üzleti siker elemei. HVG Kiadói Rt., 2005