Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A közönség szavazatai alapján a 3. helyen, a zsűri eddigi minősítése szerint pedig a 8. helyen áll a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem csapata, az ODOO nevű aktív házával a madridi Solar Decathlon Europe nemzetközi versenyen - közölte a főszponzor Siemens Zrt. az MTI-vel csütörtökön.
A cég közleménye szerint a pályaműveket tíz szempont alapján értékeli a szakmai zsűri. Eddig a komfort, az épületüzemeltetés, az energiamérleg és építészet alapján pontozták a házakat. Ezek alapján a 8. helyen áll az ODOO-projekt.
A következő napokban további hat szempont - épületszerkezet, energiahatékonyság, kommunikáció és társadalmi felelősségvállalás, iparosíthatóság, innováció, valamint fenntarthatóság - alapján vizsgálják a projektet.
A felhasznált energia dupláját megtermelő napház 100 millió forintba került, de a teljes projekt - beleértve a madridi kiszállítást is - 200 millió forint értékű. Ennek negyedét adta a főszponzor Siemens Zrt., amely ezen túlmenően anyaggal, eszközzel is segítette a vállalkozást. Szintén a költségek negyedének az átvállalásával járult hozzá az állam a ház elkészítéséhez.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.