Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Baross tér 2014 elejére elnyeri új formáját, de a Keleti pályaudvar csak a következő évtizedben újul meg – írja a pénteki Napi Gazdaság.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. szerint a Keleti pályaudvar, illetve a Kelenföldi pályaudvar felújítására leghamarabb a 2014–2020-as uniós ciklus végén adódhat reális lehetőség.
A tervek 2020-ig készülhetnek el, ez esetben pedig 2023 után építhetik át a Keleti pályaudvart.
Kelenföldön pedig az új intermodális közlekedési központ megépítése után indulhat el a munka, a műemlék állomásépület új funkciót kaphat – olvasható a cikkben.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?