Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Új, 1700 négyzetméteres üzletet nyit a H&M lánc a Mammut II bevásárlóközpontban - közölte a Cushman & Wakefield ingatlantanácsadó.
Bérleti szerződést írt alá a svéd H&M ruházati lánc egy 1700 négyzetméteres alapterületű új üzletre a Mammut II bevásárlóközpontban – jelentette be a tranzakcióban részt vevő Cushman & Wakefield ingatlan-tanácsadó cég.
Az üzlet jelenleg a kialakítási fázisban van és április 16-án nyit majd meg.
“Az új H&M-üzlet megnyitása a Mammut bevásárlóközpontban egy mérföldkő a márka magyarországi életében. A bérbeadóval folytatott hosszú egyeztetés után örömmel zártuk a tranzakciót, és a többi üzletünkhöz hasonlóan az új egységtől is kiemelkedő teljesítményt várunk" – közölte Lori Orosan, a H&M expanziós menedzsere.
A H&M márkát 1947-ben alapították Svédországban, mára a világ 57 országában van jelen és 17 országban rendelkezik internetes vásárlási felülettel – idézte fel a közlemény.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Az ország üzemeltetésére más is képes. Amit csak ők tudnak, abból pont elég volt. Európa visszavár. Vélemény.
A csúcson akarja abbahagyni.