Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Több száz új és más hirdetési oldalon nem látható ingatlan kerül fel a Jófogásra a következő hetekben az Otthon Centrummal kötött megállapodásnak köszönhetően – közölte az apróhirdetési oldal.
Partneri megállapodást kötött a Jófogás az Otthon Centrum ingatlanértékesítő hálózattal.
Az apróhirdetési oldal közleménye szerint a gyakorlatban ennek az lesz az eredménye, hogy ha a felhasználó ingatlant keres a Jófogáson, akkor a korábbi hirdetéstípusok mellett kiemelve megjelennek az Otthon Centrum legfrissebb ajánlatai is, amelyeket egy egyedi, kék szalaggal emelnek ki.
Jelenleg naponta több mint 100 ehhez hasonló exkluzív hirdetés kerül ki az oldalra, amely hatalmas szám most, amikor óriási a kereslet, de nagyon szűk a kínálat – tette hozzá a Jófogás.
A mostani megállapodás Palocsay-Zubor Géza, a portál igazgatója szerint nemcsak az új lehetőségeket kereső vevőknek segítség, de az Otthon Centrumnak is nagyobb felület biztosít potenciális ügyfelei eléréséhez.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.