Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Interaktív élményközponttá alakítanák át a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 1-es terminálját: egyebek mellett légiközlekedés-történeti kiállítást és régi repülőgépeket bemutató skanzent nyitnának itt – írja a szerdai Magyar Hírlap Somogyi-Tóth Gáborra, az Aeropark vezetőjére hivatkozva.
Az 1950-ben átadott, időközben műemlékké nyilvánított utasforgalmi épület évek óta kihasználatlan. A Malév 2012-es csődje után a forgalmat a 2-es terminálra helyezték át, az épületben csak irodák maradtak.
Somogyi-Tóth Gábor a lapnak azt mondta: az 1-esen lehetne berendezni a magyar repüléstörténeti látogatóközpontot, a 2-es terminál mellett működő repülőskanzenből pedig áttelepítenék az egykori Malév-repülőgépeket és a különleges földi járműveket.
Az épületben lenne még szimulátorközpont, étterem és ajándékbolt is. Emellett építenének több kisebb vagy egy nagyobb üvegcsarnokot, ahol a további, kisebb repülőket és légi eszközöket mutatnának be.
Az Aeropark vezetője azt mondta, hogy már tárgyalnak az elképzeléseikről kormányzati képviselőkkel, de konkrétumokat nem említett.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.