Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
82,6 milliárd forintért vitte a NEPI a budai bevásárlóközpontot.
Az Arena Plaza után a Mammut bevásárlóközpontot is megvette a dél-afrikai NEPI Rockcastle, írja a Portfolio a moneyweb alapján. A cég a Mammut 1 81 százalékát, és a Mammut 2 100 százalékát vásárolta meg.
A 56,5 ezer négyzetméteres budai bevásárlóközpontért 254 millió eurót (82,6 milliárd forint) fizetett az új tulajdonosa. Tavaly a 66 ezer négyzetméteres Arena Plazáért is 275 millió eurót adott a cég, ami az akkori árfolyamon is épp 82,5 milliárd forintba került.
A hivatalos információk szerint a Mammutokban mintegy 22,1 euró/m2/ az átlagos bérleti díj havonta. A vásárlással a NEPI a legnagyobb plázatulajdonossá lépett elő Budapesten. A NEPI egy dél-afrikai befektetési alap, mely retail és irodaingatlanokat vásárol, fejleszt, illetve üzemeltet a közép-kelet-európai régióban – írta a lap.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.