Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A 2B Terminálhoz kapcsolódó tízezer méteres területen 10 új utashíd kapott helyet.
18 hónap alatt határidőre elkészült a Liszt Ferenc Repülőtér 2B oldali új utasmólója, az úgynevezett Pier B. A mintegy 8 milliárdos beruházást a Budapest Airport teljes mértékben saját maga finanszírozta, és ez a legfontosabb része a 2020-ig előirányzott 50 milliárdos repülőtérfejlesztési projektnek. Az új épületen kívül most meghosszabbították az U gurulóutat, és összesen 2200 méteren cserélték le a betonburkolatot, valamint a pályába épített fényeket és kábeleket is lecserélték.
Az új utasmólót a 6 évvel ezelőtt átadott SkyCourt csarnokot is jegyző Tima Zoltán Prima Primissima-díjas építész és a KÖZTI tervező csapata tervezte meg, míg a kivitelező a SkyCourtot is felépítő KÉSZ Építő Zrt. volt.
Az ünnepélyes átadáson Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója azt mondta, az év végére 15 millió körüli utasforgalmat bonyolíthat a budapesti reptér, ez tavalyhoz képest csaknem 2 milliós növekedés, a Budapest Airport ezzel az elmúlt évek egyik leggyorsabban növekedő repülőterévé vált Európában.
A beruházás több mint 10 000 négyzetméterrel növeli meg a nem-Schengeni 2B Terminál utasforgalmát: a 220 méter hosszú területen 10 új utashídnak és az építészeti megoldásoknak köszönhetően összesen 27 különféle beszállítási lehetőségre nyílik lehetőség.
A 2B terminálhoz csatlakozó, a SkyCourt és a 2B terminál építészeti arculatával harmonizáló utasmóló egyszerre akár tíz keskenytörzsű gép (Boeing B737 és Airbus A320 gépcsalád), vagy három szélestörzsű (pl. Boeing B777 és Airbus A330) és négy keskenytörzsű repülőgép egyidejű kiszolgálására lesz alkalmas.
Az új utasmoló a becslések szerint mintegy 5-6 millió fővel növeli meg a budapesti repülőtér éves utasforgalmi kapacitását.
A reptéren napokon belül megkezdődik egy új, hatszintes parkolóház építése is, ezt szintén a KÉSZ Csoport építi.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.