Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Rövid időn belül kétszer is tulajdonost váltott a hollywoodi Vajna-villa, először ingyen, aztán a becslés szerint közel 5 millió dollárért.
Tulajdonost váltott az a hollywoodi ház, amely egykor Andy Vajnáé volt – írta a 24.hu.
Azt már korábban tudni lehetett, hogy az épület 99 százalékos tulajdonosa a filmproducer 2019-es halála előtt részben az Andrew G. Vajna Revocable Trust nevű cég volt – azaz Vajna saját vagyonkezelője, amelybe az öröksége nagy részét is tette –, a maradék 1 százalék pedig egy bérlő, Somogyi Csilla nevén volt.
2019 szeptemberében aztán a Los Angeles megyei földhivatal honlapjára felkerült dokumentum szerint a Revocable Trust két vagyonkezelője (Vajna halála után az özvegy, Vajna Tímea, valamint Samuel Falconello, a producer régi üzlettársa) ingyen odaajándékozta a ház tulajdonjogának maradék 99 százalékát is Somogyi Csillának.
2019 decemberében Somogyi aztán eladta a házat. A vevő egy delaware-i cég volt, az 1643 Woods Drive LLC – ez a név a ház címét takarja –, amelyet nem sokkal korábban, 2019 októberében Delaware-ben jegyeztek be. A laza delaware-i szabályok miatt azt nem lehet tudni, hogy ki a cég tulajdonosa vagy tagjai.
A 24.hu a földhivatali dokumentumban megjelentetett adók és illetékek alapján úgy számol, hogy 4,9 millió dollár, azaz nagyjából másfélmilliárd forint volt a vételár.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.