Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Ismét Dirk Gerkenst, az RTL Klub vezérigazgatóját választották meg a legbefolyásosabb hazai média-döntéshozónak a Marketing&Média által felkért szakmai zsűri tagjai; a Top50-et tartalmazó lapszámot a Media Hungary konferencián kedden mutatták be Tihanyban.
A második hely birtokosa változatlanul Bayer József, az Axel Springer ügyvezető igazgatója, míg a képzeletbeli dobogó harmadik helyéről leszoruló Szabó György Sanoma-vezérigazgató pozícióját Simon Zsolt, a Mediaedge:cia hirdetési ügynökség ügyvezető igazgatója nyerte el, hármat előrelépve.
A tavalyi tíz helyett kilenc nő jutott be az exkluzív társaságba, a legjobb helyezést - a tizediket - Vidus Gabriella, az RTL Klub kereskedelmi igazgatója szerezte meg; őt a hölgyek között Kázmér Judit, a Pannon lapok Társasága stratégiai ügyvezető igazgatója a Magyar Lapkiadók Egyesülete elnöke követi, aki a 16. lett.
A közmédia-vezetők közül Such György került be a csapatba; ő a tavalyi 45. helyett most a 37. helyet kapta a szaklap szerkesztőbizottsága és szerkesztősége által négy ismérv - a jelöltek milyen nagyságú pénz mozgását tudják befolyásolni, véleményük mennyire hat a médiaipar trendjeire, milyen hosszú ideje töltenek be meghatározó pozíciót a médiaiparban, valamint az utóbbi egy évben milyen fontos lényegi változás (kinevezés, előléptetés, munkahely elhagyás, nyugdíjazás) befolyásolta karrierjüket - alapján összeállított rangsorban.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.