„Ebbe a tükörbe nehéz belenézni” – unokájuk fotózta végig Marika és Sándor tízéves búcsúját
Szajki Bálint fotóriporter éveken át dokumentálta, ahogy nagymamája otthon ápolja súlyos beteg nagypapáját.
Bombahír lett egy országos üzemzavarból, de harmadnapra mindenki elfelejtette volna, ha a hírínség nem generál újabb hírt a Vodafone marketingesének kirúgásából. Összedobtunk néhány okos kommunikációs ötletet a mobilszolgáltatóknak, hasonló esetekre.
Hétvége előtt órákra leáll a legnagyobb hazai mobilszolgáltató rendszere, a cég azonnal közleményben jelzi a meghibásodást, s türelmet kér az előfizetőktől. A két másik mobilszolgáltató közleményben számol be vetélytársa leállásáról, de csak azért, hogy egyúttal saját előfizetőitől kérjen türelmet. Hiszen a konkurens leállása miatt az ő életük is órákra megáll. Az egyik marketinges a Twitterre szabott, nem túl PC, de legalább szórakoztató üzenettel boldogítja a szenvedő vetélytársat, utóbb lépését saját cége udvariatlannak minősíti, s elnézést kér miatta, négyszemközt pedig jelzi a kollégának, hogy az óriási brand nevében óvatosabban tessék kommunikálni. Még mindig péntek van, s a történetnek ezennel vége.
A fenti feladatsort nem sikerült a három magyar mobilszolgáltatónak összehoznia. Közülük kétségtelenül a Pannon járt legjobban: túlzottan nem folyt bele semmibe, szolgáltatása pedig rendben üzemelt. Vesztest ugyan nem áll módunkban hirdetni, de az internetes közönség egy része a Vodafone fölött tört pálcát azt követően, hogy a viccesnek szánt, de sportszerűtlennek ítélt Twitter-bejegyzésért kirúgta nemrég igazolt marketingesét.
Ha egy frissen érkezett beosztott számára nem világos, hogy miként kommunikálhat a cége nevében, s ha ezt ráadásul jóváhagyás nélkül teszi, akkor a szervezet kommunikációs osztályán valami nem stimmel - vélekednek egyes, lapunknak nyilatkozó, kommunikációs szakmában dolgozó források. De ha már így alakult, kirúgni nem kellett volna az illetőt, legfeljebb beszélni a fejével. A T-botrány három napig sem tartott volna, ha a marketingest nem rúgják ki, mint ahogyan az Allee-ban történt szén-monoxid-mérgezés is megmaradt volna egynapos hírnek, ha a rosszulléteket észlelve azokat gyorsan elismerik, a területet lezárják, a hibát kiküszöbölik, a kórházba került közértes dolgozókat pedig ajándékutalvánnyal engesztelik ki.
Egy másik forrásunk úgy tartja, hogy ha már a Vodafone kirúgta munkatársát, világosan tudatni kellett volna a közleményben, hogy milyen, vele előzőleg ismertetett szabályokat szegett meg a kolléga. Alighanem egyébként kevés ember fogadná el a sportszerűségről szóló magyarázatot, hiszen sokan jól emlékeznek még, hogy az egymásnak odapörkölő, mindamellett szórakoztató reklámhadjáratot éppen a T-Mobile (akkor még Westel) és a Vodafone folytatta egymás ellen évekkel ezelőtt. Létezik olyan megközelítés is, amely szerint az egész eseménysor úgy, ahogy van, a Vodafone-nek tett jót, hiszen a cég évek óta nem szerepelt ennyire hangsúlyosan a híradásokban.
Szajki Bálint fotóriporter éveken át dokumentálta, ahogy nagymamája otthon ápolja súlyos beteg nagypapáját.
A tanárok bérét meg kellene háromszorozni, de Mészáros Lőrinc vagyonát csak egyszet lehet elvenni.
Múktkor is megígérte, aztán változtak. Szavazzon, ön hisz-e a miniszternek.
Igyekeznek javítani a munkaerő-hatékonyságon.
Az ukránellenes felszólalásokban a Fidesz élen járt.
A veszteséges bababolt most a belvárosban próbál szerencsét.
A lap szerint a Fideszen belül is törésvonalakat okoz az egyre szélsőségesebb kormányzás.