Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Késve közlekednek a BKV buszjáratai a hideg időjárás miatt - közölte Erős János, a BKV fődiszpécsere hétfő reggel.
A buszok közül több nem tudott elindulni a műszakkezdéskor, emiatt "nem tudják tartani a menetrendet" - mondta Erős János, akinek egyelőre nincsenek információi arról, hogy hány busz nem indult el reggel.
Karácsony előtt a hideg miatt több száz BKV-busz hibásodott meg, a gondot a járművek légrendszerének befagyása okozta - tájékoztatott akkor Vitézy Dávid, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) szóvivője. A BKV fődiszpécsere akkor elmondta, hogy a meghibásodások jelentős része az elavult alkatrészek és a hideg idő miatt következett be.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.