Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A Molitus Kft., a Rába Jármű Kft. és a Webasto-Hungária Kft. közös fejlesztése az S91-es midibusz, amely 2011. július 12. és augusztus 22. között rója a kilométereket a várbusz, azaz a 16-os járat útvonalán - közölte a hvg.hu-val a BKV Zrt.
A három évvel ezelőtti tesztelés idején még MidiCity S91-esre hallgató midibusz azóta a környezetvédelem terén is előrelépett: 115 kW-os Daimler motorja – a tökéletesített kipufogórendszernek köszönhetően – megkapta az Euro5-ös minősítést - olvasható a közlekedési vállalat közleményében.
A jármű légkondicionált, a levegő hűtése mellett pollenszűrő, frisslevegő- és szmog üzemmód, temperált szellőztetés, valamint diffúz levegőelosztás is komfortosabbá teszi a buszon való utazást. Télen részleges padlófűtés, a radiátorok és tetőfűtés biztosítja a meleget. A kerekesszékkel közlekedőket a második ajtónál mechanikusan működtethető rámpa segíti, a ma már elmaradhatatlan térdeplőfunkcióval együtt. A tesztautóbuszon való utazás ezúttal is ingyenes.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.