A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Az M70 autóúton a balesetek száma viszonylag csekély, a bekövetkező személyi sérülések azonban többnyire igen súlyosak, a karambolok jellemzően az éjszakai, hajnali órákban, a kétszer egysávos szakaszokon történnek, és az okozók mintegy háromnegyede külföldi állampolgár - közölte az autóút pénteki bejárását követően a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM).
Az M70 autóút az M7 autópályát köti össze a szlovén autópálya hálózattal, és egyes szakaszai csak 2x1 sávosak. A pénteki bejáráson az Állami Autópálya Kezelő Zrt. munkatársai bemutatták az elmúlt hónapokban bevezetett forgalombiztonsági intézkedéseket. Például sebességkorlátozást, előzési tilalmat vezettek be, vörös színű, akusztikus hatású záróvonalat festettek fel egyes szakaszokon.
A 2x1 sávos autóutak közlekedésbiztonsági helyzetének áttekintésére július 5-én hozott létre eseti munkacsoportot az NFM. Az M15 és M70 autóutakon a közelmúltban történt tragikus közlekedési balesetek miatt döntött a tárca a szakértői testület összehívása mellett.
A munkacsoportba a minisztérium mellett az Állami Autópálya Kezelő Zrt., a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ, a Közlekedéstudományi Intézet, a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a Magyar Mérnöki Kamara, a Magyar Útügyi Társaság, a Nemzeti Közlekedési Hatóság, az Országos Rendőr-főkapitányság, az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság és a Zala Megyei Kormányhivatal delegált szakértőket.
A heti gyakorisággal ülésező testület feladata - egyebek mellett - a baleseti okok vizsgálata, a lehetséges beavatkozási megoldások meghatározása. A munkacsoport javaslatot tesz az eddig 2x1 sávosként tervezett autóutak keresztmetszeti kialakítására is.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
Közéjük Charles Leclerc fért be.