szerző:
InfoRádió
Tetszett a cikk?

A magyar fogyasztók bíznak az élelmiszerek csomagolásán lévő címkék információiban, de a többség csak részben érti a leírtakat - közölte a Nielsen piackutató cég. A Nielsen 55 országban, köztük Magyarországon végzett felmérést az élelmiszerek csomagolásán lévő információkról.

A Nielsen kutatása szerint a magyar fogyasztók nagyobb része pontosnak és hitelesnek tartja a címkéken lévő tájékoztatót. Magyarországon legtöbben a kalória-, zsír- és vitamintartalomra vonatkozó adatokban bíznak - olvasható az InfoRádió honlapján.

A felmérés szerint a magyar fogyasztók 34 százaléka mindig bízik a frissességre vonatkozó információban, 28 százaléka pedig mindig hitelesnek tartja a tájékoztatást az adott élelmiszer természetes voltáról. A Nielsen eredményei szerint a magyar fogyasztók 31 százaléka csak többnyire, míg 61 százaléka csak részben érti meg a csomagoláson lévő információt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!