Tusványosi öreg harcos vs. fiatalok – amit a koncertlázadás elárul a NER állapotáról
Egyre távolabb kerül az Orbán-rendszer a valóságtól és a fiataloktól.
Offline és online médiafelületek vásárlására írt ki tendert a Művészetek Palotája. Olyan, naponta országosan megjelenő ingyenes hírújságot keresnek partnernek, amely tudomásunk szerint csak a Metropol lehet - írja a Kreatív Online.
Augusztus 23-ig lehet jelentkezni a Művészetek Palotája által kiírt, a Közbeszerzési Értesítőben augusztus 3-án megjelent tárgyalásos kiírásra, amelyben országos, napi, ingyenes hírújságban és a hozzá kapcsolódó online felületen való médiavásárlásra keres partnert a MüPa. A kiírás szerint a szerződés becsült értéke 15 millió forint - számol be a Kreatív Online.
A MüPa a hirdetéseket egy legalább 250 ezer példányszámú megjelenésű, legalább 300 ezer fő/napi olvasottsággal rendelkező ingyenes, naponta megjelenő, országos hírújságban kívánja megjelentetni, melynek a lap tudomása szerint jelenleg csak a nemrégiben Simicska Lajos üzletember érdekeltségébe került Metropol felel meg - írja a portál.
A tárgyalásos eljáráson a MüPa a legolcsóbb ajánlattevővel szerződik majd. Az ajánlattételi határidő augusztus 23-a. Az eredményhirdetés a kiírás szerint szeptember 8-a, a szerződéskötés tervezett időpontja pedig szeptember 19-e. Hagyományosan a médiafelületek vásárlása médiaügynökségi feladat, azonban az utóbbi időben egyre több olyan tendereredmény születik, amelyben médiatulajdonost hirdetnek ki győztesnek.
Mint ismert: a Metropolt június elején vette meg a magyar piacról kivonuló svéd kiadótól a Megapolis Media Zrt., amit előtte két nappal jegyeztek be 81 millió forintos tőkével. A cég egyetlen részvényese a Mahir Cityposter Kft. ügyvezetője, Fonyó Károly, Simicska Lajos munkatársa.
Egyre távolabb kerül az Orbán-rendszer a valóságtól és a fiataloktól.
Az ország üzemeltetésére más is képes. Amit csak ők tudnak, abból pont elég volt. Európa visszavár.
Ha a tusványosi beszéd a NER szellemi iránytűje, Orbán most fordítva tartja.