Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az Alkotmányvédelmi Hivatalhoz és a Repülőtéri Rendőr-igazgatósághoz fordult a Légiközlekedési Egyesült Szakszervezet a Budapest Airport biztonsági területén tapasztalt visszásságok miatt.
Az Alkotmányvédelmi Hivatalhoz és a Repülőtéri Rendőr-igazgatósághoz fordult a Légiközlekedési Egyesült Szakszervezet a Budapest Airport biztonsági területén tapasztalt visszásságok miatt. A feljelentés szerint a biztonsági ellenőrzésben olyan gyakorlatot honosított meg a Budapest Airport, amely veszélyeztetheti az utasok és a repülés biztonságát - olvasható a Magyar Hírlapban. A szakszervezet kifogásolja, hogy évek óta nem végzik el a pszichológiai teszteket a dolgozók felvételekor.
Csorba Attila, a Légiközlekedési Egyesült Szakszervezet elnöke a lapnak elmondta, a biztonsági és utasbiztonsági ellenőri feladatok ellátására kölcsönzött munkaerőt alkalmaznak, így kiszorítják a hagyományos munkaszerződéssel dolgozókat. Példaként említette, októberben 26 főt vettek rá, hogy "közös megegyezéssel" távozzon.
Közölte, óriási lemorzsolódás tapasztalható: évente az állomány csaknem harmada mond fel a rossz munkakörülmények és az alacsony bérek miatt. A légikikötő üzemeltetője a lap megkeresésére nem kívánt nyilatkozni.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.