„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Bár étkezőkocsikat tavaly június óta nem látni már a belföldi IC-vonatokon, két kocsi mégis megúszta a forgalomból való kivonást. Mostanra viszont bizonytalanná vált a sorsuk, részben azért, mert a bukaresti vébéselejtezőre utazó magyar szurkolók helyben hagyták őket – írta az iho.hu közlekedési híroldal.
Nemcsak a bukaresti vébéselejtező-kirándulás miatt bizonytalan a tavalyi kivonást megúszó két megmaradt vasúti étkezőkocsi sorsa – közölte az iho.hu.
A portál felidézte, hogy az étkezőkocsik forgalmát 2012 júniusától szüntették meg a belföldi IC-járatokon, és a közel harminc 88-81 WRm típusú kocsi többsége a beszámoló szerint az enyészeté lett. A megmaradt két kocsi fővizsgája 2012-ben járt le, ezt egy évvel meghosszabbították.
A két jármű többek közt a Székely gyors utasait szolgálja ki minden pünkösdkor, de ezeket vették igénybe szeptember 6-án, a román-magyar vébéselejtezőre indított különvonatban is.
Bár a szurkolók megrongálták a két étkezőkocsit is, a kár mégsem akkora, mint amilyenről a legelső hírek szóltak. Ennek ellenére a portál szerint mégis kérdéses, megéri-e a MÁV-Startnak az amúgy is lejárt fővizsgájú kocsikat újra a műhelybe rendelni. A megrongált kocsik – amelyekről az iho.hu fotógalériát is közölt – a híroldal szerint jelenleg a Keleti pályaudvaron várja a sorsát.
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Több szempontból is hasonló a három évvel ezelőtti durván száraz nyárhoz az idei kiindulóhelyzet.
Eltűnhet a Revolut egyik előnye, ha a cég számára kellemetlen módon értelmezik a nemrég elfogadott, Sulyok Tamás aláírására váró törvényt.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.