Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Ma emelik ki a tápéi kikötőből a Szőke Tisza maradványát, napok óta lángvágóval készítették elő a hajótest darabolását. A roncs elszállításával véget ér a Szőke Tisza 96 éves története – írja a Délmagyarország.
Tavaly októberben kezdték el a 2012 februárjában megsüllyedt Szőke Tisza bontását, miután a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum szakértője nem támogatta a hajó védetté nyilvánítását.
A faburkolat egy éve eltűnt, a vas-acél váz maradt a tápéi kikötőben, valamint a gőzgép és a kormánykerék.
A hajóbontók lángvágóval szedik elemeire az 1917-ben épített 77 méteres oldalkerekes személyszállító gőzhajót.
A hajó bizonyos részeit megőrzik az utókornak. A bontással foglalkozó cég hosszú listát kapott a Nemzeti Kulturális Örökségvédelmi Hivataltól, így minden megmaradó darabot pontosan nyomon követnek – derül ki a cikkből.
A tervek szerint ma érkezik Szegedre egy szárazföldi daru, a levágott részeket darabonként emelik majd teherautókra – mondta Dán Zsolt, a hajó tulajdonosa.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.