A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Megjöttek az előzetes számok, az olimpia alatt belehúztak a köztévében.
Május és augusztus 13. között a magyar kormány 10481-szer jelentette meg a kvótanépszavazással kapcsolatos reklámjait – és ez még csak társadalmi tájékoztatás volt, az igazi kampány még csak most jön.
A Kreativ.hu a Kantar Media előzetes adatai alapján részletezi, hogy legtöbbször a tévét nézők szembesültek a hirdetésekkel, ott több mint 6 ezer megjelenés volt. Ennek harmada köztéri plakátokon jött szembe, a többi rádió, napilap és elenyésző részben folyóírat. Az internetes megjelenésekről még nincsenek pontos adatok.
A lap azt írja, az olimpia alatt a Miniszterelnökség ráerősített az MTVA-s felületekre, 9 nap alatt az M1-en ezek a hirdetések futottak legtöbbször, összesen eddig 140 alkalommal. Az M4-en még ennél is durvább a szám, 200 fölé emelkedett, az összes reklámidő csaknem ötödét tette ki.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.