szerző:
hvg.hu

Megjöttek az előzetes számok, az olimpia alatt belehúztak a köztévében.

Május és augusztus 13. között a magyar kormány 10481-szer jelentette meg a kvótanépszavazással kapcsolatos reklámjait – és ez még csak társadalmi tájékoztatás volt, az igazi kampány még csak most jön.

A Kreativ.hu a Kantar Media előzetes adatai alapján részletezi, hogy legtöbbször a tévét nézők szembesültek a hirdetésekkel, ott több mint 6 ezer megjelenés volt. Ennek harmada köztéri plakátokon jött szembe, a többi rádió, napilap és elenyésző részben folyóírat. Az internetes megjelenésekről még nincsenek pontos adatok.

A lap azt írja, az olimpia alatt a Miniszterelnökség ráerősített az MTVA-s felületekre, 9 nap alatt az M1-en ezek a hirdetések futottak legtöbbször, összesen eddig 140 alkalommal. Az M4-en még ennél is durvább a szám, 200 fölé emelkedett, az összes reklámidő csaknem ötödét tette ki.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Radar360: Orbán együttműködne Karácsonnyal, török–amerikai tárgyalás

Radar360: Orbán együttműködne Karácsonnyal, török–amerikai tárgyalás

Gajda Péter még a héten tisztázza a helyzetet a „fehér poros” képviselővel

Gajda Péter még a héten tisztázza a helyzetet a „fehér poros” képviselővel

Fejbe rúgott egy alvó fiút egy felügyelő a nagykanizsai javítóintézetben

Fejbe rúgott egy alvó fiút egy felügyelő a nagykanizsai javítóintézetben

Meghalt a testnevelő tanár, aki több gyereket is megmentett a veronai buszbalesetnél

Meghalt a testnevelő tanár, aki több gyereket is megmentett a veronai buszbalesetnél

Csak a magja egy kilométeres a Naprendszeren kívülről érkezett üstökösnek

Csak a magja egy kilométeres a Naprendszeren kívülről érkezett üstökösnek

Papírpalack fejlesztésébe szállt be a Coca-Cola

Papírpalack fejlesztésébe szállt be a Coca-Cola