szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Szombat éjfélig volt sugárzási engedélye a Class FM-nek, az egyetlen országos kereskedelmi rádiónak.

A sokáig a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó adó a leghallgatottabb rádió volt, reggeli műsorát, a Morning Show-t milliók hallgatták, főként munkába menet – írja a rádióról készített anyagához az ATV.

Sokak szerint a rádió elnémítása mögött a Simicska és Orbán Viktor közötti ellentét áll, a médiahatóság ezért nem hosszabbította meg a Class FM frekvenciaengedélyét. További részletek a tévé anyagában a linken.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!