Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A költségek csak egyre nőnek: az eredeti tervekhez képest 425 millió forintért építenek egy 27 méter hosszú és 5 méter széles gyalogos- és kerékpáros hidat a Dagály uszoda mögötti Rákos-patak fölött. A hídra vonatkozó 155 millió forintos árnövekedést a legutóbbi közgyűlés fogadta el, mert az indoklás szerint a beérkező ajánlatok jóval drágábbak lettek.
A korábbi tervek szerint 269 millió forintért építették volna meg a Rákos-patak fölé tervezett gyalogos- és kerékpáros hidat, amely 27 méter hosszú és 5 méter széles lesz. A legutóbbi, január 25-i közgyűlésen azonban rájöttek, hogy ez az összeg nem lesz elegendő ennek az igen jelentős munkának az elvégzésére. A fővárosi közgyűlés pedig nem tétovázott sokat, máris hozzádobott még 155 millió forintot, azaz az eredeti összeget 57%-kal toldotta meg, hogy biztosan elég legyen a pénz a feladatra.
Az így már a felcsúti kisvasút teljes kivitelezésének több mint felét kitevő patakhíd áremelkedését azzal indokolta a fővárosi közgyűlés határozati dokumentációjában, hogy az eredetileg megállapított összeget a beérkezett árajánlatok jelentősen meghaladták.
Mint az indoklásban írják: „a felek rögzítik, hogy a közbeszerzési eljárás folyamán beérkezett piaci ajánlatok magasabbak voltak, mint a rendelkezésre álló fedezet, ezért a közbeszerzési eljárás eredményes lefolytatása, valamint a Fina nemzetközi rendezvényre határidőben történő kivitelezés miatt szükséges többletfedezet biztosítása 2017. évben 155 717 ezer forint összegben”.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.