szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A nő szerint a gyereknél negyven perc várakozás után tört el a mécses, és nem tudta megnyugtatni a kicsit. Az őr szerint nem is akarta.

Az esetről, amely az egyik szombathelyi belvárosi bankfiókban történt, a Veol.hu számolt be. A nő szerint már hosszú ideje várakoztak a helyiségben, amikor a gyerek türelme elfogyott, feszengett a babakocsiban, hangosabban beszélt. A biztonsági őr ekkor arra kérte, hogy csitítsa le a kicsit, vagy hagyja el a bankot. Az anya azt állítja, hiába próbálta elmagyarázni, hogy egy 18 hónapos gyereket nem lehet csak úgy elhallgattatni, erre az őr csak annyit mondott, hogy „aki intelligens és okos, az megérti”, majd távozásra szólította fel őket.

"Akkor már kiabáltam vele, hogy mit képzel, hogy beszél velem, szégyellje magát. Erre kinyitotta az ajtót és kizavart" – magyarázta a lapnak a nő, aki végül visszament, kérte a panaszkönyvet, és végül a fiókvezetővel is sikerült beszélnie, elnézést azonban nem kért tőle. Később panaszt tett az őrt foglalkoztató biztonsági cégnél is.

A Veol.hu elérte a biztonsági őrt is, aki másképp emlékszik a történtekre. Azt mondta, a gyerek annyira hangos volt, hogy többen jelezték, nem értik, amit a tanácsadók mondanak, ezért kérte arra a nőt, hogy tegyen valamit. Állítólag még a banki dolgozók is megpróbálták szórakoztatni a kislányt, lufit adtak neki, de az sem segített.

A férfi úgy látja, szakszerűen járt el, és ha újra hasonló helyzetbe kerülne, ugyanígy tenne.

"A probléma az volt, hogy az édesanya nem is törődött azzal, hogy a gyermek kiabál, nem csinált semmit annak érdekében, hogy megbékítse" – mondta.

A biztonsági cég kivizsgálja az esetet.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!