A málló sárkányfogak, egy Kreml-közeli klán és persze Putyin – miért halhatott meg az orosz miniszter?
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
Azt írja a Magyar Idők az amerikai fegyvertartásról szóló hozzú cikkének összefoglaló első bekezdésében:
Egy könyörtelen lőfegyveres gyilkos 58 főt mészárolt le nemrég Las Vegasban. Ha kisarkítjuk a statisztikát: mintegy 100 millió amerikai fegyverviselő nem ölt meg aznap senkit.
Eltartott pár percig, amíg kihevertük a sokkot, hogy egy magyar lap felvezetőjében bagatellizálja a tömeggyilkosságot, és a szerkesztésnél nem veszi figyelembe, hogy nem önvédelemhez, hanem háborúhoz alkalmas gépfegyvereket vett tucatjával a Las Vegas-i gyilkos. Mert pszichopaták mindenütt élnek, de nagyon kevés hely van a világon, ahol gyilkos fantáziájuk kiélésére olyan fegyvereket szerezhetnek be, amellyel több száz embert tudnak biztonságos távolból megsebesíteni. A halottak száma 58, de a merényletben meglőttek száma meghaladja a 600-at.
A cikkben ráadásul szerepel a következő mondat is: Ma naponta 92 amerikai emberéletet olt ki a golyó, halálhírük el sem férne a másnapi újságok hasábjain. Vagyis a Magyar Idők szellemes szerkesztője el sem olvasta a leadott cikket. Mert különben azt kellett volna írnia: statisztikailag "csak" 34 embert ölt meg a többi fegyverviselő aznap. Másnap már a Las Vegas-i nélkül újabb 92-t gyilkoltak meg.
Rápihentünk tehát a dologra, és akkor elkezdtük keresni a következő cikkeket a Magyar Időkön:
Ha kisarkítjuk a dolgokat, akkor a Magyar Időknél megfelelő gyilkos is kell, hogy a tiszteletet maximálisan megadják.
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
A kolónia egyre nő, megoldás még nincs.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.