A magyar tisztek délcegek, de a katonáink képzése épp a legfontosabb területeken harmatgyenge
Az augusztus 20-i tisztavatás sem feledtetheti: a honvédelmi reform és haderőfejlesztés lényegében megfeledkezett a katonai felsőoktatásról.
Rákoshegyen évek óta panaszkodnak az emberek arra, hogy méterekkel a házak felett repülnek el az utasszállítók. Most azért növekedett meg a forgalom, mert felújítás miatt lezárták az egyik kifutópályát. Tavaly is volt hasonló pályazár, akkor azzal nyugtatták a lakókat, hogy 30 évente csak egyszer van erre szükség.
Ismét pályazár miatt szenvednek az alacsonyan szálló repülőktől a főváros XVII. kerületében élők. Tavaly hónapokon át tartó felújítás miatt a gépek csak a 2-es kifutót használhatták, ezért minden le- és felszálló utasszállító Rákoshegy felett repült el, hatalmas zajt csapva.
Az RTL Híradó hétfői adásában elhangzottak szerint a lakóknak akkor azt mondták, hogy 30 évente egyszer van ilyen pályazár, erre most mégis lezárták az 1-es kifutót, szintén felújítás miatt. A forgalom így ismét megnövekedett, a lakók pedig újfent gépek zajára panaszkodnak.
Hardy Mihály, a Budapest Airport kommunikációs igazgatója szerint azt senki nem mondta, hogy a pálya egyéb szakaszait nem kell felújítani. "Tudni kell, hogy egy működő repülőtéren nagyon sok egyéb berendezésnek is előfordulhat időszakos cseréje" - mondta.
A kerület polgármestere az Alkotmánybírósághoz fordult, mert szerinte sérülnek az ott élők jogai. Riz Levente azt mondta, szeretnék elérni, hogy a Rákoshegyhez közelebbi pályavég forgalmát korlátozzák, vagy ha nem, kártalanítsák a lakókat.
Az augusztus 20-i tisztavatás sem feledtetheti: a honvédelmi reform és haderőfejlesztés lényegében megfeledkezett a katonai felsőoktatásról.
Felszámolás, végelszámolás, beragadt kölcsönök, követeléscsomagok – az állami MFB Bank a végén minden jel szerint ráfizet.
Ezek után bármi megtörténhet, mondta egy munkácsi férfi a HVG-nek.
Karol Nawrocki a szélerőművek telepítésének ügyében volt hajthatatlan.