szerző:
MTI

Valótlanságot állítottak a Jobbikról és Vona Gáborról.

Közleményt adott ki pénteken a Jobbik, melyben azt írták:

A Fidesz által irányított Tv2 még 2018 novemberében (is) hazudozott Vona Gáborról és a Jobbikról, emiatt a bíróság helyreigazításra kötelezte a csatornát.

Az MTI OS szolgálatában megjelent tájékoztatás szerint mivel a Tv2 nem tett eleget az ítéletben foglaltaknak, a Jobbik végrehajtást kezdeményezett, de ez sem járt sikerrel. A Pesti Központi Kerületi Bíróság ezért 100 ezer forint pénzbírsággal sújtotta a csatornát.

A Jobbik hozzátette:

ismerve a mentalitásukat feltételezzük, hogy ennek ellenére is el fogják hallgatni az igazságot, és továbbra sem fogják betartani a törvényeket.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Az önkormányzati választás és Andy Vajna halála is megrengette a netet

Az önkormányzati választás és Andy Vajna halála is megrengette a netet

Meghalt egy nyugdíjas, aki grillsütővel fűtött spórolásból

Meghalt egy nyugdíjas, aki grillsütővel fűtött spórolásból

A nők leginkább egymást szeretik nézni a világ vezető pornóoldalán

A nők leginkább egymást szeretik nézni a világ vezető pornóoldalán

Radar360: Greta Thunberg az év embere, Boris Johnson a hűtőházé

Radar360: Greta Thunberg az év embere, Boris Johnson a hűtőházé

Ételfotó, wc-papír, a főnök arcképe – Mi lehet a legmeglepőbb ajándék a céges bulin?

Ételfotó, wc-papír, a főnök arcképe – Mi lehet a legmeglepőbb ajándék a céges bulin?

Peren kívül fizet Weinstein a nőknek, akik szexuális zaklatással vádolták

Peren kívül fizet Weinstein a nőknek, akik szexuális zaklatással vádolták