Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
„Ha a BudapestGO olyan sz@rul működne mint a MÁVapp, Budapesten már tüntetnének ellenünk” – írta nem finomkodva.
Kemény kritikát fogalmazott meg a MÁV-val és az államvasutak mobilalkalmazásával kapcsolatban Karácsony Gergely. A főpolgármester mindössze két mondatot posztolt Facebookon:
„Nem azért, de ha a BudapestGO olyan sz@rul működne mint a MÁVapp, Budapesten már tüntetnének ellenünk. Szerencsére a vonatok késésére biztosan számíthatsz, így van esélyed személyesen jegyet venni.”
A BudapestGO alkalmazás idén év elején váltotta a BKK Futárt, a városi útvonaltervezőn azóta lehet jegyet is venni. A MÁV applikációján ez 2018 óta működik.
Karácsony kirohanását mindenesetre sikerült alulmúlnia Deák Dániel Megafon-influenszernek, aki az alábbi sorokkal próbálta ki magát a humor műfajában: „Milyen laza a főpolgármester úr, ismét káromkodik. Vagy ez a napon megivott Fidesz-fröccs hatása? Ne igyon annyit és akkor az alkalmazást is tudja majd használni!”
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.