Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A 4-es, 6-os előnye megmarad, de kissé változik a Nyugati és a Boráros tér közötti szakasz közlekedési rendje.
„A következő években nemcsak a régi fényét nyerheti vissza, hanem egy modern, XXI. századi belvárosi emblematikus főútként születhet újjá a Nagykörút a Nyugati pályaudvar és a Boráros tér között” – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK). Ezt a kerékpársávok fejlesztésével, a közterületek rendezésével, valamint a „biztonságos közlekedés feltételeinek javításával” szeretnék elérni.
A cél az, hogy „egy élvezhetőbb, zöldebb és biztonságosabb útvonal jöjjön létre”. Ugyancsak cél, hogy „az útvonal mentén kellemesebb legyen gyalogolni, minden korosztály számára vonzóbb legyen kerékpározni, valamint minőségi környezetben lehessen helyben több időt tölteni, kikapcsolódni, vásárolni”.
Közleményük szerint a legnagyobb lépésen, vagyis a nagykörúti kerékpársávok kijelölésén már túl vagyunk, „most pedig a villamospályán túli infrastruktúra fejlesztésére kerül sor”. A BKK öt fejlesztési irányt jelölt meg.
Van azonban pár dolog, ami a Nagykörúton nem fog változni, ilyen a villamospálya, valamint azok megállói. A 4-es, 6-os villamosnak továbbra is előnye lesz, hiszen az viszi a legtöbb utast.
Közzétették a tervezett ütemezést is, hozzátéve, hogy a fejlesztést már évek óta készítik elő. Pénz uniós forrásból lesz rá, a Területfejlesztési Operatív Program Pluszból. Ha jóváhagyják, a projekt így valósulhat meg:
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.