Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A szakszervezet álláspontja szerint a létszámfelvétel indokolatlan, hiszen több mint 400 személyszállító vonat került ki a menetrendből.
A Mozdonyvezetők Szakszervezete (MOSZ) tiltakozik a MÁV-TRAKCIÓ Zrt. és a GySEV Zrt. által közösen meghirdetett 2013. januárban induló motorvonat-vezetői tanfolyam terve ellen, és ez ügyben a MOSZ konzultációt kezdeményezett kedden.
A szakszervezet álláspontja szerint a létszámfelvétel indokolatlan, hiszen a MÁV-TRAKCIÓ Zrt. jelenleg jelentős foglalkoztatási gondokkal küzd. Mégis ebben a gazdasági helyzetben létszámot kíván növelni, miközben a 2012. évi második menetrend-módosítást követően több mint 400 személyszállító vonat került ki a menetrendből.
A MÁV-TRAKCIÓ vezetésének akkori közlése szerint ez - a mozdonyvezetői foglalkoztatásra rendkívül súlyosan ható intézkedés - 90-120 főnyi mozdonyvezető munkaidőalapjával egyenlő. Az átgondolatlan humánpolitikai intézkedés egyfelől gazdasági kárt okoz a vállalatnak, és azon keresztül az adófizetőknek, mert szükségtelen a 100-120 millió forintos tanfolyami költség, ami soha sem térül meg.
A tervezett létszámfelvétel súlyosan fenyegeti a mozdonyvezetők egzisztenciáját, foglalkoztatásuk és jövedelmük stabilitását. A MOSZ álláspontja szerint a tervezett intézkedés elsősorban presztízsszempontokat, a hamis PR image kialakításának igényét, a munkavállalók kiszolgáltatottságának növelését szolgálja, ezért azt elfogadhatatlannak tartja. Felszólítjuk a vasúttársaságok vezetést, hogy vonják vissza a tanfolyami felhívást és ne kezdjék meg a toborzást.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.