Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Óriásplakáton hirdeti magát egy álláskereső brit fiú, aki utolsó 500 fontját költötte a rendhagyó munkakereső akcióra.
A 24 éves Adam Pacitti a Winchesteri Egyetemen végzett média szakon, ezért is gondolta, hogy rendhagyó módon próbálja felhívni magára a figyelmet.
Plakátot csináltatott és kiragasztatta Észak-Londonban a Kilburn vasútállomás mellett. Pacitti abban reménykedik, hogy megtetszik egy vállalkozónak a sajátos akció és ezért - vagy sajnálatból - alkalmazza.
A férfi természetesen a világhálón is reklámozza magát, honlapjának címe employadam.com. Nem ez az első sajátos honlapja, korábban létrehozott egyet thegirlofmydreams.co.uk címmel is. Azzal nem járt sikerrel - adta hírül a brit Metro című lap.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.