szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A vállalatvezetők alapvetően a munkavállalót tekintik a legfőbb kockázatnak, aki dolgozóként egyrészről egyfajta információs rés a vállalat netes jelenlétében, másrészről felhasználóként a közösségi hálózatok egyik tagja.

A hazai vállalatvezetők az újmédia-eszközök tekintetében a munkavállalót tekintik a legfőbb kockázatnak: akár a vállalat hírneve és biztonsága is elbukhat egyetlen munkavállaló online viselkedésén, az adatszivárgás pedig súlyos gazdasági károkat okozhat. A cégek ilyen értelemben sérülékenyebbek, mint valaha. A kockázatok csökkentése érdekében több hazai vállalat is ajánlásokat fogalmaz meg dolgozói számára az online jelenlétet illetően, de egyes pozíciókban nem ritka a netes átvilágítás, vagy akár a folyamatos nyomonkövetés sem – derül ki a Budapesti Gazdasági Főiskola Kutatóközpontjának vizsgálatából.

További részletek a Jobline oldalán.

Dadogva indultak az európai tőzsdék

Dadogva indultak az európai tőzsdék

Halálos koktélt itatott a rábízott gyógyíthatatlan betegekkel egy német orvos

Halálos koktélt itatott a rábízott gyógyíthatatlan betegekkel egy német orvos

Virágzik Budapest: mutatjuk a legszebb fotós helyszíneket

Virágzik Budapest: mutatjuk a legszebb fotós helyszíneket

Hamarosan magától újraindulhat a mobilja, és ennek nagyon is lesz értelme

Hamarosan magától újraindulhat a mobilja, és ennek nagyon is lesz értelme