szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A vállalatvezetők alapvetően a munkavállalót tekintik a legfőbb kockázatnak, aki dolgozóként egyrészről egyfajta információs rés a vállalat netes jelenlétében, másrészről felhasználóként a közösségi hálózatok egyik tagja.

A hazai vállalatvezetők az újmédia-eszközök tekintetében a munkavállalót tekintik a legfőbb kockázatnak: akár a vállalat hírneve és biztonsága is elbukhat egyetlen munkavállaló online viselkedésén, az adatszivárgás pedig súlyos gazdasági károkat okozhat. A cégek ilyen értelemben sérülékenyebbek, mint valaha. A kockázatok csökkentése érdekében több hazai vállalat is ajánlásokat fogalmaz meg dolgozói számára az online jelenlétet illetően, de egyes pozíciókban nem ritka a netes átvilágítás, vagy akár a folyamatos nyomonkövetés sem – derül ki a Budapesti Gazdasági Főiskola Kutatóközpontjának vizsgálatából.

További részletek a Jobline oldalán.

DK: Nyomozást indít az OLAF az Orbán-kormány „kastélymutyija” miatt

DK: Nyomozást indít az OLAF az Orbán-kormány „kastélymutyija” miatt

Újabb milliárdokat szórtak ki a kormány plakátjaira, a Szuverenitásvédelmi Hivatal és a diákhitel kommunikációjára is jutott

Újabb milliárdokat szórtak ki a kormány plakátjaira, a Szuverenitásvédelmi Hivatal és a diákhitel kommunikációjára is jutott

Magyarországon a legnagyobb és legdrágább Dacia, a vadonatúj Bigster

Magyarországon a legnagyobb és legdrágább Dacia, a vadonatúj Bigster

Eltérő közlekedési előírások akadályozzák a tankok mozgását az EU-ban

Eltérő közlekedési előírások akadályozzák a tankok mozgását az EU-ban