Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Lejárt a régi kompromisszumok ideje. Az alacsony ár ma már nem jár együtt rossz minőséggel. Sőt, akár csúcsminőséget is kaphatunk olcsón – állítja Hans Eysink Smeets nemzetközi retail-szakértő és tanácsadó.
A ruhaiparban már mintegy 15 évvel ezelőtt elkezdődött az a trend, ami mára a napicikkek kereskedelmében is megjelent: megváltozott a minőség definíciója. „Amikor a »kompromisszumnélküliség« trendjéről beszélünk, nem az egyes termékek innovációja jelenti a kulcskérdést, sokkal inkább a kínálat architektúrája. Hogyan és miből áll össze a választék, melyek egy kereskedelmi lánc sajátmárkái és milyen szerepet szánnak a márkagyártónak? Azt látjuk, hogy a termékkínálat textil bizniszben lezajlott gyors innovációja most folyik a szupermarketek kínálati szerkezetében is.
Elsőként az élemiszerek és a szépségápolási cikkek követik ezt az irányt. A szépségápolási termékek látványosan innovatívak - elég csak néhány drogérialánc sajátmárkás termékválasztékát nézni. Van, ahol, már a forgalom 20-30 százalékát az elmúlt néhány év során bemutatott termékeik adják – állítja Hans Eysink Smeets.
Arról, hogy hogy a napicikkek piacán milyen trendek érvényesülnek a közeljövőben a tanácsadó november 12-én tart előadást a Mai Piac Jövőkép Beszerzési és Értékesítési Konferencián.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.