Negyedére esett a reklámóriás eredménye

A JCDecaux 2009-et 24,5 millió eurós adózott eredménnyel zárta; a Bloomberg elemzői 30,6 millió euróra számítottak a...

  • ecoline.hu ecoline.hu
Negyedére esett a reklámóriás eredménye

A JCDecaux 2009-et 24,5 millió eurós adózott eredménnyel zárta; a Bloomberg elemzői 30,6 millió euróra számítottak a 2008-as 108,1 millió euró után.

Az árbevétel – mint arról a társaság már januárban beszámolt – 11,5 százalékkal, 1,9 milliárd euróra csökkent.

A JCDecaux részvényárfolyama, amely az év eleje óta a 15 százalékkal erősödött, az eredmények közzététele után 0,8 százalékkal csökkent; a JCDecaux piaci értéke így 4,34 milliárd euró.

Története legnagyobb reklámpiaci visszaesésével szembesülve a JCDecaux költségcsökkentő intézkedésekkel próbálta mérsékelni a válság negatív hatását – emelte ki Jean-Francipois Decaux társelnök, aki fivérével, Jean-Charles-lal közösen irányítja az apjuk által (45 éve) alapított vállalatot.

Ecoline

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.