szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Nielsen munkatársai március elején elkezdték a kereskedők körében a Sikertermék 2010 versenyhez tartozó felmérést. A Mai Piac és a Nielsen által hagyományosan, évente közösen kiírt verseny célja, hogy megállapítsa, melyek a piac legeredményesebb innovatív termékei adott időszakban.

A piackutatók tizenhat kategóriában kérdezik meg a kereskedők véleményét arról, hogy a kiskereskedelembe tavaly bevezetett élelmiszerek, háztartási vegyi áruk és kozmetikumok közül melyeket tartják legsikeresebbnek. Az adatfelvétel személyes megkérdezés alapján történik. 108 boltba, (30 hazai, 66 nemzetközi lánchoz és 12 lánchoz nem tartozó üzletbe) továbbá két központba látogatnak el a kérdezőbiztosok. A válaszadók az adott árucsoportok beszerzői a kereskedelmi láncoknál és a nagykereskedők központjában, míg az önálló üzletekben a beszerzés vezetőinek véleményét kérdezik meg.

Ha szeretne mégtöbbet megtudni a versenyről, kattintson ide!

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Gazdaság

Magyar termék, magyar boltból – uniós forrásból

Többéves előkészítés után a hónap végén elkezdődik a "Magyar termék, magyar boltból" elnevezésű program a tabi kistérségben − jelentette be Mészáros István, a Magyar Leader Szövetség alelnöke pénteken a II. Európai Leader Expó sajtótájékoztatóján.