Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Nielsen munkatársai március elején elkezdték a kereskedők körében a Sikertermék 2010 versenyhez tartozó felmérést. A Mai Piac és a Nielsen által hagyományosan, évente közösen kiírt verseny célja, hogy megállapítsa, melyek a piac legeredményesebb innovatív termékei adott időszakban.
A piackutatók tizenhat kategóriában kérdezik meg a kereskedők véleményét arról, hogy a kiskereskedelembe tavaly bevezetett élelmiszerek, háztartási vegyi áruk és kozmetikumok közül melyeket tartják legsikeresebbnek. Az adatfelvétel személyes megkérdezés alapján történik. 108 boltba, (30 hazai, 66 nemzetközi lánchoz és 12 lánchoz nem tartozó üzletbe) továbbá két központba látogatnak el a kérdezőbiztosok. A válaszadók az adott árucsoportok beszerzői a kereskedelmi láncoknál és a nagykereskedők központjában, míg az önálló üzletekben a beszerzés vezetőinek véleményét kérdezik meg.
Ha szeretne mégtöbbet megtudni a versenyről, kattintson ide!
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.