Mi lesz 2010 sikerterméke?

A Nielsen munkatársai március elején elkezdték a kereskedők körében a Sikertermék 2010 versenyhez tartozó felmérést. A Mai Piac és a Nielsen által hagyományosan, évente közösen kiírt verseny célja, hogy megállapítsa, melyek a piac legeredményesebb innovatív termékei adott időszakban.

  • hvg.hu hvg.hu
Mi lesz 2010 sikerterméke?

A piackutatók tizenhat kategóriában kérdezik meg a kereskedők véleményét arról, hogy a kiskereskedelembe tavaly bevezetett élelmiszerek, háztartási vegyi áruk és kozmetikumok közül melyeket tartják legsikeresebbnek. Az adatfelvétel személyes megkérdezés alapján történik. 108 boltba, (30 hazai, 66 nemzetközi lánchoz és 12 lánchoz nem tartozó üzletbe) továbbá két központba látogatnak el a kérdezőbiztosok. A válaszadók az adott árucsoportok beszerzői a kereskedelmi láncoknál és a nagykereskedők központjában, míg az önálló üzletekben a beszerzés vezetőinek véleményét kérdezik meg.

Ha szeretne mégtöbbet megtudni a versenyről, kattintson ide!

 

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.

Milyen hatása lehet az új, 3 százalékos kamatozású lakásvásárlási hitelnek?

Orbán Viktor bejelentése alapján 3 százalékos kamatozás mellett kaphatnak lakáscélú jelzáloghitelt azok, akik első ingatlanjukat vásárolnák meg. De mennyit nyerhetnek az érintettek az új kölcsön indulásával? Hogyan hathat az új támogatás a lakáspiacra? Milyen feltételei lehetnek? A Bankmonitor szakértői elemezték a bejelentést.