Procter & Gamble: sok volt a marketing, zuhan az árfolyam

A Procter & Gamble a június végén zárult negyedik üzleti negyedévet az egy évvel korábbitól 12 százalékkal...

  • ecoline.hu ecoline.hu
Procter & Gamble: sok volt a marketing, zuhan az árfolyam

A Procter & Gamble a június végén zárult negyedik üzleti negyedévet az egy évvel korábbitól 12 százalékkal elmaradó, 2,19 milliárd dolláros – részvényenként 71 centes – adózott eredménnyel zárt. Az elemzők nagyobb, 73 centes EPS-re számítottak.

A gyorsjelentés szerint a profit a marketingkiadások emelkedése miatt csökkent; az árbevétel öt százalékkal, 18,9 milliárd dollárra nőtt. A jelenlegi – első – üzleti negyedévben a Procter & Gamble 1-3 százalékos éves árbevétel-növekedésre számít.

A befektetőknek nem tetszettek különösebben a keddi nyitás előtt közzétett számok: a Procter & Gamble részvényárfolyama a határidős kereskedésben 3,7 százalékkal csökkent.

Ecoline

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.