Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A német autógyártó értékesítési igazgatója, Christian Klinger egy közleményben jelezte, hogy a globális piac bővülése...
A német autógyártó értékesítési igazgatója, Christian Klinger egy közleményben jelezte, hogy a globális piac bővülése júliusban lelassult, és a második félévben a kormányzati gazdaságélénkítő intézkedések kifutása miatt akár csökkenhet is az értékesítés. A cégvezetés várakozásai szerint ugyanakkor a VW a piaci átlag felett teljesíthet, s tovább növelheti globális piaci részesedését.
A wolfsburgi székhelyű társaság júliusban világszerte 572,2 ezer autót értékesített, szemben az előző év hasonló időszakában eladott 556,2 ezer gépkocsival. A növekedés üteme mindössze 2,9 százalékos volt, miközben ha a teljes eddigi évet nézzük, 14 százalékkal tudta bővíteni eladásait a cég. A társaság legnagyobb piacán, Kínában 1,1 millió autót adtak el, ami 42 százalékos növekedést jelent, de 27 százalékos bővülésről számolhattak be az Egyesült Államokban is. A hazai piacon ugyanakkor nem ment különösebben jól a Volkwagennek: Németországban közel 20 százalékos csökkenésről számoltak be, igaz Európa többi részén hasonló mértékben nőtt a forgalom.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.