Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az egy esztendővel korábbinál jóval több autót értékesített július 31-én végződő üzleti évében a Porsche.
Az egy esztendővel korábbinál jóval több autót értékesített július 31-én végződő üzleti évében a Porsche. A német autógyártó árbevétele az említett 12 hónapban 7,79 milliárd euró volt, ami 17,9 százalékos bővülést jelent a 2008/2009-es üzleti évhez képest. A növekedés nagyjából fele magyarázható volumenhatással: az eladott autók száma 81 850 volt, ez pedig 8,8 százalékkal magasabb az egy esztendővel korábbinál – közölte a társaság szerdán.
A bővülés motorja – ahogy az autógyártók többségénél mostanában – a Porsche esetében is a világ legnagyobb nemzeti piaca, Kína volt. A Föld legnépesebb országában az előző üzleti évben 11 700 Porsche talált gazdára, ez pedig 48 százalékos növekedést jelent. Mindeközben Európában 1,4 százalékkal 30 900-ra, míg Észak Amerikában 4,6 százalékkal 23 700-ra emelkedett az eladott gépkocsik száma.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.