Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A vállalat vezetése a második negyedéves profitszámok fényében javított előrejelzésén: a július és szeptember közötti...
A vállalat vezetése a második negyedéves profitszámok fényében javított előrejelzésén: a július és szeptember közötti három hónapban 101,7 milliárd jenes (242,5 milliárd forintos) adózott eredményt könyvelhetett el a vállalat, ami több mint négyszerese az egy esztendővel korábbinak, s árbevétele is bő 20 százalékkal ugrott meg elérve a 2270 milliárd jent.
A yokohamai vállalat vezetői most úgy látják, hogy a március 30-án záródó üzleti év egészében a 270 milliárd jenes nettó nyereséget realizálhat a cég, szemben a márciusi 150 milliárdos prognózissal. A Nissan rövid időn belül a harmadik japán autógyártó, amely megemeli eredményvárakozását: a közelmúltban hasonló lépésre szánta el magát a Honda és a Suzuki is.
A japán cégek kiemelkedően jó teljesítménye különösen annak fényében lehet meglepő, hogy az erős jen jelentősen gyengíti versenyképességüket a külpiacokon. Az ázsiai vevőket azonban úgy fest, ez nem zavarja: mindhárom gyártó az ázsiai kereslet megugrásával indokolta az értékesítés és az eredmény növekedését.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.